JOJO

Ja jösses vilken trevlig vecka jag har haft när Johanna har varit här!
Malin och jag åkte till flygplatsen för att möta upp Johanna och Michael. Jag stod och skakade av spänning över att få träffa Johanna och vi vrålade och grät i varandras armar en lång stund efter att hon kommit ut med bagaget. Precis som jag lovat så dumpade vi snabbt bagaget inne i lägenheten och sen gick jag och Johanna iväg till stranden och jag köpte henne en sangria.
En riktigt trevlig första dag var det alltså. Nog för att lite av det glada humöret kan ha berott på att strandbarens sangria är stark nog för att göra tre fullvuxna män stupfulla.
Som det ser ut just nu så har både Malin, Johanna och Michael lämnat mig för Sverige, men jag bor fortfarande kvar med Arlette och Markus. Det Svenska residenset har även blivit invaderats av två holländska killar som ska stanna i två veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0