Eftermiddag på stranden

Idag var sista dagen i skolan, provet klarade jag bara bra och efter skolan hade vi en stor internationell lunch med hela skolan. Jag var lite ekonomiskt och gjorde ägghalvor. Trots att vädret inte var på topp så gick vi till stranden efter skolan. Jag har varit riktigt duktig (tråkig?) och inte druckit på vardagar eller innan klockan åtta på kvällarna här, utom då Johanna var på besök, men eftersom det är sista helgen så slog vi till med sangria och överbliven öl från lunchen redan på stranden. Helt underbar eftermiddag, som inte kunnat blivit roligare! Nu ska jag sova siesta så jag orkar med nattens festligheter!
Tjejerna jag kommer sakna! Nytatuerade som de är, fick de sola med kläderna på.
Lite undervisning i koreansk brottning (kukmätartävling?). Stackars Markus fick stryk.
Min enorma hand jämfört med Jieson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0