AYUDAAAA MEEEEE!

Idag är det Anabels födelsedag! Jag har gjort en present till henne som jag tänkte visa bild på imorgon för nu måste jag fixa klart allt inför kvällen. Ett stort gäng ska fira Anabel hemma hos två av våra andra koreanska vänner. Vi ska laga en soppa gjord på alger till förrätt, det är tydligen en typisk födelsedagsrätt de gör i korea och sedan har koreanerna beställt köttbullar till middag. Jag tycker det är riktigt roligt att dom är så galna i köttbullar, deras ögon tindrar verkligen bara de nämner maträtten. Och vad jag jag inte för Anabels skull?
Alltså ska jag, för första gången i mitt liv laga köttbullar, inte till en eller två utan 13 personer....! Kan någon skicka över min mormor och mamma på ett plan till Alicante?

Kommentarer
Postat av: Matildamamman

Jag hade gärna stått där med förkläde och spisrosor och trillat köttbullar åt er men du kommer att klara det galant! Glöm inte löken och saltet bara ;)

Puss och bamsekram

2011-05-14 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0