Pissdag

Det är inte av lathet jag inte uppdaterat, är bara för jag inte har något uppmuntrande att säga. Har haft en skitdag! Matilda är sjuk, och jag mår inte helt hundra jag heller. Regnet öser ner och skitvädret vi haft i flera veckor nu fortsätter hålla i sig. Lyckades på sin höjd få 3 timmar sömn inatt och imorse blev jag jagad av den där mannen jag skrev om första veckan, han som attackerade mig och typ.. kramade mig? Han befinner sig alltid i samma kvarter på mornarna, och det är precis mellan där vi bor och skolan så vi ser honom alltid. Och tydligen har han börjat känna igen mig och tycker väl det är kul att försöka få tag i mig eftersom jag blir så rädd. Imorse gick jag själv till skolan och såg honom direkt så jag gick över till andra sidan av gatan för att slippa mötet med honom men då kom han springande över och försökte få fatt i mig... Ingen vidare start på dagen. Har iallafall pratat med våra lärare om det och dom känner igen han sen tidigare, han befinner sig alltid där eftersom han sover i en park i närheten på nätterna. Han är ständigt påverkad och har troligen ingen aning om vad han gör och terroriserar mer eller mindre alla som kommer i hans närhet. Polisen har varit på honom men det finns inget dom kan göra tydligen eftersom dom inte vet var han kommer ifrån, spansk? engelsk? Ingen vet! Men händer det igen ska jag söka upp polisen som för det mesta befinner sig i området.

Plus i kanten på allt detta är att hela mitt kompisgäng inklusive Michael åkt på impulsresa till Tärna nu idag och kommer hem på söndag. Åka slalom, bo i en stuga och bara umgås med alla människor jag saknar som mest... Tror inte jag kunde vara mer avundsjuk just nu!



Kommentarer
Postat av: kallekingen

Inget är så illa att det inte kan bli mycket värre.Snart kommer jag och Lina då ska ni få se vad lidande innebär.

2011-03-25 @ 18:52:50
Postat av: MannenmytenlegendenMichael

Hehe, vi kommer göra fler fjällresor :P det ska jag se till!

2011-03-27 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0