Peligroso

Livet som spanjor är farligt. Idag gestikulerade våran lärare så mycket att han slog fingret i en stol och krossade nageln. Han blev helt röd i ansiktet och för första gången var han tyst i mer än 10 sekunder.

Och i lördags i Murcia blev jag bajsad på. Enligt vittnen var det en duva som fick för sig att spreja ner gatan och lyckades träffa av mitt huvud, min hand och min vita sko. Först trodde jag att det var någon som hälde vatten från balkongen med tanke på hur mycket det splaschade runt omkring mig men nääädå... Det varma som landat på mitt huvud visade sig vara av värre sort än lite vatten.
Liten kort update om hur farligt livet kan vara här nere!


Kommentarer
Postat av: Malinmamma

2011-03-14 @ 16:41:42
Postat av: Anonym

hi,hi...

2011-03-14 @ 16:43:45
Postat av: Malin

Mamma blir så till sig av skadeglädje att hon inte ens får ihop inlägget... Tack!

2011-03-14 @ 18:13:38
Postat av: Mathi-pappan

Malin! Mamma kanske skrattade åt din lärare?

2011-03-15 @ 10:47:45
Postat av: Malin

Tyvärr, hon ringde upp mig på skype och skrattade åt mig och vara noga med att påpeka att det var pågrund av fågelns verk...

2011-03-15 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0