Matilda!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Mathis namnsdaaaaaaag, hurra hurra hurra!!!
Idag har jag haft namnsdag, inget jag hade kommit ihåg om inte pappa smsat och grattat mig imorse, men när jag ändå så snällt blev påmind så kände jag att jag borde göra en stor sak av det. Genast krävde jag gratulationer av mina rumkompisar. Malin gav mig en tveksam kram och Markus erbjöd mig en tugga av sin mat.
Efter att ha gett Anton några ledtrådar via msn så lyckades jag få ett halvhjärtat grattis även därifrån.
Det, plus att Malin Fuchs skrev grattis på Facebook, har gjort att det känns som en riktigt lyckad dag.

Kommentarer
Postat av: Mathi-pappan

Pappa vs. resten av världen, 1-0

2011-03-15 @ 10:46:53
Postat av: kallekingen

Grattis, jag har ritualmördat en bäver idag till din ära

2011-03-15 @ 14:41:31
Postat av: Matilda

Tack Kalle, jag hoppas du tar med tänderna i en liten ask som bevis.

2011-03-15 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0