Mat

Såhär såg vi ut när vi kom hem. Jag vet inte hur mycket ni vet om dygnrytmen här i spanien men när man går ut, går man ut sent vilket resulterar att man kommer hem sent. Normala tider för en spanjor att vara på krogen är allt mellan kl. 01-07 på morgonen, innan dess är det glest med folk på uteställena. Igårkväll kom vi hem vid femtiden, alltså relativt tidigt för en spanjor men svensk och kvällstrött som jag är är det sent, mycket sent. Första vi sa när vi öppnade dörren till lägenheten var "Nu äter vi frukosten som vi inte åt imorse". Så vi snörde ihop och frossade i oss från diskbänken.
Jag tycker Matilda såg oförskämt fräsch ut efter sin mask, på bilden syns inte ens glittret som fastnat i ansiktet på henne. Min lila lämnade dock klara spår. Förutom att den färgade av sig och lämnade ett skavsår på näsan hade jag glitter överallt. HAR glitter överallt... Idag är det måndag och jag märkte i skolan hur det då och då föll lite glitterstoft från mig ner på boken

Kommentarer
Postat av: Ted mosby

snygga tapeter

2011-03-10 @ 19:13:25
Postat av: Malin

Det är kakel till och med :) Har nog inte sett en enda tapet här, här är det sten, färg och kakel som gäller!

2011-03-10 @ 19:48:33
Postat av: Matilda

Dock valde vi kaklet med stor omsorg!

Efter att ha tagit hem kakelprover så kändes det här mest fräsigt. Vi är nöjda med resultatet och ska börja med vardagsrummet nästa vecka :)

2011-03-10 @ 19:52:58
Postat av: kallekingen

Malin jag tror inte du ska sminka dig själv i fortsättningen.Det där ser ärligt talat inget vidare ut.

2011-03-13 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0