Maja <3

Kände att jag, likt Mathi, också måste skriva om mitt gulliga husdjur. Den här sötnosen har råkat ut för några rejäla smällar, om det är från en annan kisse, andra kissar eller från en bil är lite oklart men tilltuffsat och groggy är hon. I förrgår morgon kom hon in efter ha varit ute hela natten med blod över hela huvet som runnit ner i hennes fina vita päls, sen började huvudet på henne svälla upp och ögonet tåras vilket resulterade i att hon idag fått operera ett rör i huvudet som dränerar allt var. Enligt mor min påstod veterinären att hon aldrig sett så mycket var i en katts huvud någon gång. Så nu måste min kära familj därhemma dagligen tömma våran katts huvud på var, ge henne medicin 4 gånger och återkomma för att plocka bort röret nästa vecka. Och för er som inte vet hur svårt det är att ge en katt ett piller så kan ni läsa om det här. Sidan må vara en skämtsida, men jag kan lova er att texten är sann utan överdrifter.



Är dom inte underbara?


Kommentarer
Postat av: Malinsmamma

Hade faktiskt gruvat mig för att ge medicinen men det gick otroligt bra! Idag mår kisse mycket bättre kurrar så fort man rör henne, men ack vad hon luktar illa! Det kommer fortfarande var från dräneringsröret.Hon får inga pussar än på ett tag...

Må så gott!

2011-03-09 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0