Dödssjuk

Efter att ha förnekat det i ett par dagar så måste jag nu erkänna mig besegrad. Jag är förkyld! Har inte tagit det på allvar förrän jag under lektionen idag kände att huvudet vägde 12kg mer än vanligt och att jag inte kunde andas genom näsan.

Jag har virat in mig i min döskallesjal och kokat en skål med mintte. Ja, en skål. De enda kopparna vi har här är stora som fingerborgar, alltså har jag rotat fram en skål... fast när jag kollar närmare så är det nog en kruka... Okej, jag dricker te ut en kruka och lyssnar på Sister Hazel. Malin och Markus är på Lizarran med kompisarna från skolan och de två nya svenska tjejerna som anlände i måndags. Jag hade verkligen sett framemot att äta middag ute ikväll, men jag ska nog bara tvätta av mig sminket och ta det lugnt ikväll. Tänker vara hemma från skolan imorrn, bättre att offra en dag av skolan än att fortsätta som jag mått hittills i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0