Bättre sent än aldrig

Jag är egentligen väldigt sen med att skriva om det här i bloggen, för jag lovade Malin Fuch att kolla upp det här redan de första dagarna. Vi diskuterade många gånger hur billigt en liter vin faktiskt är i Spanien. Först trodde jag priset var 9kr, men minns sedan att priset var 7kr litern. Dock rättade Malin mig senare och sa att det som billigast kostade 6kr litern.
Ja som ni märker är det väldigt seriösa och viktiga ämnen som tar upp på universitetet och vi vill ju inte ha fel information så jag kunde ju inte göra annat än att kolla upp fakta.
Och här har vi svaret!
Strax under 5kr är vad man måste betala för en liter vin som billigast i det här landet

Lite väl mycket alkoholskriverier den här veckan känner jag, kanske inte är superbra med tanke på att föräldrarna läser bloggen. Vi vill ju inte förstöra deras bild av att vi är felfria, nyktra änglabarn... kan hända att det redan är för sent men jag tänkte iaf tillägga att Malin inte har någonting med det här eller föregående vininlägg att göra.. och jag är ju inte seriös när jag skriver om det här. Inte har jag ett favoritvin inte... jag är ju inte ens 20, så hur ska jag kunna veta?...he...he

Kommentarer
Postat av: malin

Haha äntligen!!

men hej vad billigt!

2011-03-07 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0