ÄNTLIGEN!

Åh så underbart! Äntligen har Melody Club släppt sin nya skiva! Jag har väntat med spänning sedan jag fick veta releasedatumet och försökt komma åt varje liten smyglyssning som de släppt och nu gick jag in på deras blogg där de publicerat Spotify-länken till sin nya skiva!
Jag trodde jag var tvungen att vänta till i juni (när vi kommer hem) för att få höra skivan, men det här är ju helt fantastiskt!!! Hinner tyvärr inte lyssna på den just nu, för vi ska ut och springa (tur att jag har deras gamla skiva på iPoden, annars hade jag nog inte slitit mig från datorn), kommer nog springa snabbare än någonsin nu när jag vet vad som väntar hemma!

Nu känns det inte lika länge till sommaren, då jag hoppas på att se dem live mer än en gång! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0