Lilllördag

Efter att ha pratat om vårt Lizzarranbesök förra veckan så var det några fler som ville följa med den här gången. Vi var ett stort gäng som käkade tsm. Jag satt bredvid Anabel, som bara kan tala koreanska och spanska, så jag lyckades tom klämma fram nästan tre hela meningar igår!
Calvin som började i vår nybörjarklass tidigare i veckan. Han har bott i Sverige i flera år men är från Armenien om jag inte minns fel.. Riktigt kul att vi är lite fler på lektionerna nu!
Vi fick en oförskämt billig nota när det väl var dags att betala, de måste ha blandat ihop båda mat och dryck för när hälften av oss hade lagt in vad vi skulle betala så var vi redan många € över vad kvittot visade.
Gurls på 3 pintas
Jag vet inte riktigt hur vi tänkte men det slutade med att vi gick ut på en studentbar. Iris, tjejen till vänster, är orsaken till hela spektaklet, hon for hem först av alla.
Tjejerna lärde grabbarna att dansa till Shakiras waka waka
Halv fyra kände vi att man man kanske borde sova några timmar innan skolan började, så vi gick hem. Och på något sätt, jag vet inte riktigt hur, så satt vi alla i skolbänken klockan nio imorse.

Kommentarer
Postat av: kallekingen

Nu är jag väldigt besviken på er.Det var väldigt länge sedan ni skrev erat senaste inlägg,alldeles på tok för länge sedan.Vi sitter här uppe i ett iskallt Umeå totalt insnöade (den bjuder jag på) helt avskurna från omvärlden och väntar framför datorn på underhållande inlägg från er.Men nejdå ni är ute och partar istället för att göra er plikt mot era oroliga anhöriga.VI KRÄVER GLÄTTIG OCH LÄTTSAM UNDERHÅLLNING REGELBUNDET.Skärp er annars kanske ni får känna vredens piska vina över era ömkliga skuldror.

2011-02-25 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0