Tro, Hopp Och Kärlek

Glöm allt jag sa om att längta hem. Här har ni en anledning att för alltid bosätta sig i Spanien. Min anledning att kliva upp på mornarna. Ljuset i mitt liv. Guds gåva till mänskligheten. Ja, ni fattar kanske...
Men jag tänker fortsätta. Utan den här känns allt bara tomt. Den förgyller mitt liv på ett sätt någon eller något aldrig har gjort eller någonsin kommer att göra. Om jag dör imorgon har jag mitt liv inte varit förgäves, för jag har druckit denna. Jag har blivit troende, jag tror på denna. Om en Gud finns vet jag vad han dricker.
Jag tänker aldrig lämna denna om det så innbär att jag aldrig kommer tillbaka till Sverige.



Tillåt mig att presentera piña-coco exotic.
Detta, mina vänner, är en dryckesyoghurt med piña colada smak. Dom två smakerna cocos och annanas möts i en fantastisk harmoni tillsammans och skapar en helt ny smaksensation. Tillsammans med den krämiga yoghurten skapar dom absolut perfektion.



Kommentarer
Postat av: The Dad

Men lilla barn! Har du hällt sprit i drickyoughurten? Du verkar lite yr i mössan. MEN, om du inte har gjort det, gör det! Då ska du få en smakupplevelse!

2011-02-15 @ 18:45:39
Postat av: oSkar.H

HEJ MALIN!



Ni ser ut att ha det bra där nere :). Man blir riktigt avundsjuk när man ser vädret. Äckligt kallt här just nu :< Juicen ser god ut!



Har ni börjat sova siesta än? :D

2011-02-15 @ 22:32:52
Postat av: MannenmytenlegendenMichael

Tycker förpackningen ser lite liten ut! Den borde finnas på hink som i Sverige. Smakerna verkar dock awesome! Ligger dock nått i vad "The Dad" säger kolla innehållsförteckningen!!

2011-02-15 @ 22:34:24
Postat av: Malin

Nej jag är inte yr, det är lycka! Finns ingen som helst alkoholhaltigt i yoghurten kan jag lova er! Och oskar, det är en yoghurt.Och vi har det toppen, och siesta blir det automatiskt varje dag. Hela staden stänger ju liksom av mellan kl. 13-17 så vi brukar göra detsamma :)

2011-02-15 @ 22:39:09
Postat av: Malin

Fast sover gör vi nog inte.. åh jag borde typ skriva ett inlägg om dygnsrytmen här..

2011-02-15 @ 22:40:13
Postat av: oSkar.H

Oj jag tyckte att det såg ut som en juice. Men det gör ju det hela bättre! Yoghurt = mer fett än juice = godare, am i right?



Innehåller juice fett? Discuss!

2011-02-16 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0