Liten uppdate

Såg nyss att vi fått massa skäll för att vi uppdaterar så dåligt nu för tiden. Vill bara börja med att be om ursäkt för att VI HAR ETT LIV istället för att sitta insnöade och vänta på att läsa om andra!
Sen tänkte jag göra ett liten lista med saker som har hänt sedan sist.

- Vi har köpt 12 rullar toalettpapper, så nu kan vi bajsa så det står härliga till utan att vara rädd för att det ska ta slut.
- Malin har köpt sin äckliga drickyoghurt igen
- Vi har legat på stranden och solat de tre senaste dagarna. Helt okej skönt att sola lite efter skolan
- Idag såg vi 5 män i kostym, gå i slowmotion på stranden. Malin sa att det såg ut som en live version av en Dressman reklam. Jag skrattade så att jag grät.
- Spanjorerna tycker vi är jättekonstiga som dricker mjölk till maten
- Jag köpte ett par herrskor idag, för det finns inga i min storlek i det här jävla landet.
- Jag gillar när Markus eller Malin duschar, för det är jäätemycket klor i vattnet här och det är så mysigt när det luktar badhus i korridoren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0