Jag vill hem!

Idag är första dagen som jag verkligen känner att jag längtar hem. Just nu känns allting jättejobbigt. Inte för att det har hänt någonting speciellt, jag vill bara träffa familjen och alla. Hur fånigt det än låter så saknar jag Tvilla hur mycket som helst, skulle göra vad som helst för att få höra henne knorra eller komma och puffa på min hand för att bli kliad. Jag vill vara hemma nu! Inte sitta på ett plan i flera timmar och vara hemma sen, utan nu på en gång!

Jag vet att Malin har längtat hem varje dag,
så jag är glad att jag känner så här först nu, men det är verkligen så jobbigt!
Väldigt tur att Johanna ska komma snart,
då blir det lite mindre att sakna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh min fina. Förstår att det känns tungt men tänk vad mycket roligt ni har att se framemot! Du kan ju inte missa Las Fallas festvalen:) Sen är det allt för kallt här hemma för att du skulle vilja byta ut det mot ett soligt Spanien. Saknar dig sinnes mycket ska du veta, och inte har jag lyckats ta tag i en filmkväll med nya chips heller. Men oroa dig inte, lovar att jag ska vara allmänbildad på chips och film om 74 dagar då du kommer höra oss vid gaten haha! Heineken reklamen vettu;)

Kyss på dej min bästa

2011-02-13 @ 13:37:17
Postat av: The Dad

Jag tror nog att Tvilla saknar dig med. En reflektion är att det hade varit kul om du saknade oss lite också ;-) Vi gissar att du gör det. Precis som Johanna sa så är det jä... väldigt kallt här hemma. -20 grader idag på morgon och hela nästa vecka ska bli hur kall som helst. Nils har varit med en kompis och kört skoter sedan torsdag kväll så det har varit bara tre personer här hemma vid matbordet. Det känns lite ovant måste jag säga. Vi lovar att klia Tvilla åt dig och vi saknar dig med.

2011-02-13 @ 13:51:26
Postat av: Matildamamman

Det må vara första men knappast sista vågen av hemlängtan som kommer över dig ;) Men ta ett djupt andetag och känn på nuet. Upptäck, prova och upplev det nya omkring dig. Umeå är samma gamla och lär så vara även i juni när du kommer tillbaka. Jag är i alla fall avundsjuk på dig som har vår! Här är det hopplöst mkt vinter kvar. KRRAAAAAM :D

2011-02-13 @ 15:28:17
Postat av: Matilda

Jaaa du får se till att se film och käka chips nu utan mig, om jag kommer hem och du fortfarande är på samma nivå som när jag for, då kommer jag ju aldrig våga lämna dig ensam igen!

Men pappa, ser du inte att det står att jag saknar familjen? Det står tom innan Tvilla!

Jo mamma, jag vet, men det gör inte att det känns mindre! Ska iaf plugga lite glosor nu, tror att det kommer kännas bättre bara jag börjar klara av språket lite.

Puss och kram på er alla! :)

2011-02-13 @ 20:18:40
Postat av: kallekingen

Instämmer fullständigt med "matildamamman".Vilken grej ni får vara med om,inse hur många som skulle vilja vara i era kläder(inte malins nya skinnjacka kanske).Man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Ni kanske aldrig mer får den här möjligheten p.g.a. vardagens förpliktelser eller att ekonomin inte tillåter.Vi längtar efter er också,tro inget annat men vi finns här när ni kommer hem.

Tindra med ögonen och njut för ...

2011-02-14 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0