Alla Hjärtans Dag

Jag vet inte om det är just alla hjärtans dag idag eller för att jag blivit sjuk men idag har jag verkligen saknat alla därhemma särskilt mycket! Ibland är det helt toppen att vara här, vi har vår och slipper -25 minusgrader, vi får lära oss spanska, se en ny kultur, shoppa, äta god mat och allt därtill med ibland känns det hopplöst att vara ett halvjordklot från alla man älskar (förutom Matilda såklart ). Ibland känns fyra månader som en kort period, en piss i havet om man tänker på hela livet men ibland känns det så oerhört tungt. Som en evighet tills jag kommer hem och får krama om er i Umeå! Och jag vet precis vilken av tankebanorna som är rätt men ibland hamnar man i den dåliga och då blir det lite blöta ögon. Speciellt mannen här nere känns jätte jobbigt att vara utan just nu, och tre månader känns verkligen som en evighet. Kan bero mycket på att det är alla hjärtans dag!
Men tillbaka till dom positiva tankarna. Vi har det bra härnere, ni får inte tro annat! Har shoppat massa billigt idag och nu står Matilda och lagar mat till oss så det kan knappast bli bättre!

Glad alla hjärtans dag allihopa!


Denna bild förstorade jag upp och gjorde till en tavla till Michael som han fick levererat idag av käraste Caroline. Förra året var han gullig och skickade en stor bunt rosor från lumpen så nu fick jag ge igen och ge en kärlekshälsning från spanien!



Kommentarer
Postat av: Michael

hehe, nästa år då ska jag ge igen med hästlängder! :P var lite svårt att kontra med något nu när du var i spanien! :D

2011-02-14 @ 20:44:14
Postat av: Caroline

Jag är överlycklig att jag fick lämna över det till honom! Inte nog med att han blev glad, jag fick träffa hans mamma och se hans hus till på det. Jag fick dessutom ringa och väcka honom! Hehe. Inte första, och förhoppningsvis inte sista gången jag får plåga Michael på morgonkvisten.. Eller morgonkvist och morgonkvist, klockan var faktiskt 10.30.

Puss på er!

2011-02-16 @ 12:41:57
Postat av: Malin

Haha superbra! Ja det var verkligen snällt av dig också. Men du verkar dock dissa mina sms och facebookmeddelanden :O Och ja, han är underbar att plåga på mornarna! :)

2011-02-16 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0