Första natten

Igår när vi kom fram så tyckte jag att det var lite svalt i lägenheten. Vi tog av oss skorna och satte oss i vardagsrummet för att bekanta oss med de andra och sakta men säkert började nerkylningen. Hela huset är gjort i sten och marmor och det finns ingen värme what so ever. När vi skulle lägga oss så tog jag ett djupt andetag, sen kastade jag fort som attan av mig kläderna, på med pyamasen och ner under täcket för att inte dö av köld. Sedan gällde det att vika in vartenda litet hörn av täcket, filten och överkastet som man hade på sig. Varje gång jag vände på mig i sömnen och la huvudet på en annan del av kudden vaknade jag av brain freeze.
De som vi bor med förklarade att det här var en av de varmare dagarna de haft. Det låter väldigt normalt och hälsovänligt. Jag börjar helt klart ångra att jag bara tog med en tjocktröja...

Kommentarer
Postat av: The Dad

Skönt att ni är framme utan missöden. Det ser i alla fall inte kallt ut på bilderna.

2011-02-06 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0