Det känns helt underbart fantastiskt skrämmande!

Ja nu är klockan 20 över 12 och jag har inte packat ner en enda pryl i väskan. Det enda jag har förberett är att lägga undan rena kläder och underkläder de senaste två veckorna. Ett hett tips om ni någon gång gör samma sak är att inte lägga undan varenda trosa du äger för det kan faktiskt vara bra att ha någonting på sig fram tills man ska åka...
Nej usch och fy.. det känns jättejobbigt nu. Jag går omkring och snyftar och snorar medan jag letar upp alla saker jag ska ha med mig. Saknar familjen och vännerna redan innan jag åker. Är förvånad över att jag reagerar såhär, 4 månader är ju ingen tid alls egentligen?
Halv 12 imorgon går planet mot Stockholm, sedan bär det av mot Alicante klockan 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0