4 dagar kvar

Hejdå Umeå

Nu närmar det sig verkligen. På lördag bär det av. Alla mina kompisar frågar hur det känns att fara iväg och varje gång svarar jag "jag vet inte". För jag har faktiskt ingen aning. Lite resfeber har man såklart. Det känns jobbigt att fara till ett främmande land, där de talar ett språk jag inte kan och att jag inte har så mycket pengar på kontot (har ej fått godkänt av CSN än). Nog för att jag reser med Malin, men det gör inte landet mindre främmande, att jag kan språket något bättre eller att jag har mer pengar för det...
Missförstå mig inte, jag tycker det ska bli så roligt! Den här resan har jag velat göra i flera år! Men det betyder inte att jag blir mindre nervös för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0